Rogier Pennings

Waarom kan een laadpaal voor de bus ook niet gebruikt worden voor logistiek voertuigen? En waarom is een parkeerplaats de hele dag een parkeerplaats en niet ’s ochtends een laad- en losplek, ’s middags een parkeerplaats en ’s avonds een fietsenstalling?

Te vaak worden ruimte en infrastructuur eendimensionaal gebruikt, terwijl het meerdere functies kan dienen. Helemaal met de uitdagingen van vandaag, vind ik dat we hier kansen missen. Naast mijn werk in de energietransitie als partner bij ROCC ben ik buitenpromovendus aan de Universiteit Utrecht op het onderwerp flexibiliteit op mobiliteitshubs, om meer te halen uit minder. Daar zit wat mij betreft de toekomst. Met mijn kennis en ervaring op samenwerkingen in complexe omgevingen, ontwikkeling van visie vanuit systeemperspectief en vertaling naar actie, en creatieve insteek om tot passende oplossingen te komen, werk ik dagelijks aan deze toekomst.

rogier

Contactgegevens

Functie
Partner