‘Ook zonder IJssel-Vecht overleven we’

‘Ook zonder IJssel-Vecht overleven we’

In augustus wordt duidelijk wie de vervoerder wordt van de nieuwe concessie IJssel-Vecht, waar Keolis Nederland nu een flink deel van zijn omzet uit haalt. Drie weken voor zijn afscheid als ceo zit Cees Anker er niettemin ontspannen bij. Hij mag nog even in de wij-vorm spreken. Hij draagt het stokje over aan Frank Janssen, die zijn kruit nog even droog houdt. 

De vestiging van Keolis Nederland, voorheen Syntus, lijkt niet helemaal toegesneden op het vervoerbedrijf dat in korte tijd groeide door drie concessies achter elkaar te winnen: provincie Utrecht, stadsdienst Almere en de regionale spoorlijnen Zwolle–Kampen en Zwolle–Enschede. De

- Dit artikel kost € 1,50
Bent u al abonnee, dan kunt u hier inloggen voor gratis toegang tot alle artikelen: [ Login]
- Wilt u abonnee worden, kijk dan hier voor alle abonnementen
- U kunt dit artikel los kopen voor € 1,50 via deze link: Purchase Only

Lees ook